אולי מישהי יודעת???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי 2 בדיקות ביתיות להריון(2 חברות שונות) יום אחרי יום כיומיים לפני הגעת הווסת.בתחילה התשובה נראתה שלילית אך לאחר כשעה פלוס הופיע קו נוסף בהיר בהיר..היה צריך להתאמץ כדי לראות אותו אך הוא היה שם...האם יכול להיות שזהו הריון מנסיונכן?... תודה על התשובה קרן
המלצה - לכי על בדיקת דם, הכי אמין ובלי ניחושים בהצלחה
קרן שלום, אני לא רוצה לגרום לתקוות שווא, אבל היו דברים מעולם. למרות שעפ"י הוראות היצרנים, זה לא ממש "נחשב" אחרי שעה. את בטח כבר יודעת את התוצאה...שתפי אותנו:) טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה