שחיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ברצוני לשאול האם ישנה בעיה לשחות בשבועות הראשונים של ההריון ? אני כרגע נמצאת בשבוע ה13 ורוצה מאד ללכת לבריכה האם זה אפשרי ואין סיכון תודה
מירב שלום, שחיה היא נהדרת בהריון, אך תלוי באם התעמלת/שחית לפני ההריון וכן האם ההריון תקין והאם מדובר על שחיה איטית ו"קלה" או אימון "קשה". לא כדאי להתחיל באימון קשה של שחיה בהריון במידה ולא שחית לפני כן, במידה וההריון תקין ומדובר על שחיה "מתונה" וההריון תקין- בהחלט אפשרי ומומלץ כנגד כאבי גב ובכלל יכול רק לעזור להריון וכהכנה ללידה. אם אינך בטוחה התייעצי עם הרופא המלווה את ההריון. להעביר את הקיץ החם וה"כבד"(הכובד של ההריון פחות מורגש במים) מצוייין בבריכה קרירה! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה