מעברים ביטחוניים בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש בעיה לעבור במעבר הביטחוני (בכניסה לקניונים ומקומות ציבוריים) במהלך ההריון? כמו"כ האם לא מזיק הגלאי של המאבטח להריון? אני שואלת על חודשים ראשונים בעיקר (חודש שלישי) כאשר ההריון לא ניכר ואי אפשר להסביר כל פעם למאבטח למה אני לא רוצה לעבור בגלאי...
הרופא שלי אמר לי כי זה בהחלט מסוכן ואף צייד אותי במכתב. לשמחתי אני לא צריכה להסביר כי נראה שהמאבטחים מבינים וברגע שאומרים להם כי אסור הם נותנים לעבור. ההמלצה של הרופא היא לחודשים הראשונים אשר האיברים החשובים מתפתחים.