בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני שבוע שישי ויומיים אני עם בחילות קשות בלי הקאות בינתיים לימון בכוס מים עוזר מה עוד יעזור? וכמה זמן זה יימשך? שמעתי שג'נגר מגורד עם לימון עוזר זה נכון? ואיפה קונים ג'ינגר? תודה
יעל שלום, אכן ג'נג'ר יכול לעזור- ניתן לרכוש בחנויות ירקות והיום גם בסופרים המחלקת ירקות. פשוט לגרד ולחלוט במים רותחים (להשרות כ10 דקות המים הרותחים ואז לצנן ולשתות), אפשר להמתיק. ארוחות קטנות מקלות, מציצת קרח/קרטיבים, שתייה איטית של מים קפואים. דיקור סיני ע"י מרפאים המתמחים בטיפול בנשים הרות. והזמן, כן הזמן, שבד"כ פשוט מעביר את הבחילות.... הריון קל ונעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה