עצבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת ההריון שבוע תשע ונורא עצבנית מה עושים במצב כזה ועד כמה הוא מזיק. ועוד שאלה לפעמים יש לי כאבי גב תחתון ולפעמים בבטן תחתונה האם זה מסוכן ועד כמה. תודה מראש.
תמציות באך יכולות מאד לעזור, מבלי לפגוע בהריון או בעובר. רצוי לפנות למטפל שיכין לך פורמולה מתאימה. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
אנני - לגבי כאבים כדאי שתתייעצי עם רופא, על מנת לשלול בעיות וכדי שיוכל לעזור לך. לגבי עצבים - לא שמעתי שיש איזשהן מסקנות לגבי נזק אפשרי, אך בכל מקרה כדאי שתנסי להתעסק בדברים המרגיעים אותך כמו למשל קריאה, טיול רגלי בשעות הערב (כמובן במידה וההריון תקין ואין מניעה ..), שהות בחברת אנשים שנעים לך אתם.. מכיוון שבפורום זה אין רופא, את יכולה לשאול גם את הרופא בפורום הריון ולידה השכן
אנני שלום, ההורמונים שמלווים אותנו הנשים בכל שלב בחיינו משפיעים עלינו בהריון וגורמים לנו לעיתים להיות לא רגועות (בלשון המעטה), אפשר להתנחם בכך שזה די משחרר להגיד כל מה שבא לך לכולם וייסלחו לך כי את בהריון... (; אפשר להשתמש מידי פעם ברסקיו רמדי(להשיג בבתי מרקחת), אפשר לנסות יוגה לנשים הרות (מרגיע ומעולה להריון- גם לכאבי הגב!!! וגם כהכנה ללידה!!!) ואם את לא מתחברת ליוגה אז כל התעמלות המותאמת לנשים הרות יכולה להיות טובה וגם הליכה כמו שכתבה נ' מצויינת, גם שחייה מצויינת. פשוט לדעת שזה לעיתים חלק מההריון ולנסות לחשוב מה יכול להקל עלייך (ועל הסובבים...) יום רגועעע טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה