צירי ברקסטון היקס-לכל מי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכן,אני בשבוע 37 +4 ואני לא יכולה לזכור שהרגשתי צירים מדומים עדין... האם כל הנשים מרגישות אותם והאם זה עוד מוקדם מידי להרגש אותם? תודה על כל תגובה...
מ' הנה מה שכתוב כאן - http://www.yoledet.co.il/before-birth-premature.asp כדאי שתשאלי גם את ד"ר יובל בפורום הריון ולידה המקצועי, כדי לקבל תשובה מוסמכת מרופא לידה קלה
מ' שלום, בהחלט לא כל אישה מרגישה את צירי הבריקסטון. יכול להיות בהחלט(!) שהציר הראשון שתחושי יהיה הציר שיבשר על תחילת הלידה. לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה