משקל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בחודש שמיני להריוני ועליתי בסך הכל 5 קילו מתחילת ההריון. האם זה נורמלי לעלות כל כך מעט במשקל? ההריון תקין ואני אוכלת סביר. הרופא גם אמר שהעובר לא כל כך גדול, הוא מעט קטן. האם יש מקום לדאגה? תודה יונית
לקריאה נוספת והעמקה
יונית שלום, העליה במשקל שלך אומנם לא נמצאת בממוצע, אך בהחלט יכולה להיחשב תקינה ותלויה בגורמים כגון משקלך ומבנה גופך לפני ההרון. טוב שהתייעצת עם רופא ואם הוא אמר שהכל תקין זה יופי. לגבי גודל העובר האם הוא אמר שזה בגדר הנורמה? האם חוץ מהערכת המשקל היו עוד ממצאים? יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה