רעלת הריון- מבקשת חו"ד-דחוף בבקשה!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 37 ומתחילת השבוע החלה מגמת עליה בלחץ הדם שלי (מדידה אחת הגיעה ל- 130/90),כמו כן ישנם בצקות ברגלים (שמוקלות במנוחה), בתחילת השבוע הייתי בבדיקה אצל רופאה אשר שלחה אותי לסדרת בדיקות, לפיה: "רק כדי להסיר כל ספק...." אציין כי אני מרגישה מצויין וכל מהלך ההריון היה תקין! אין לי כאבי ראש או בטן, תנועות עובר-כרגיל (יש), ישנן מעט צרבות. הייתי שמחה לשמוע יותר מה ניתן לעשות ע"מ להוריד את לחץ הדם.... וכל דעה נוספת! תודה מראש!
זו שאלה לרופא המטפל. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
מימי שלום, הרופאה צודקת רצוי לוודא שאין כאן רעלת הריון. לגבי הבצקות קחי כדור טניס קטן ואמצעות כפות הרגליים גלגלי אותו על הרצפה בנוסךף הליכה יחפה על חול ים רטוב מקלה. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה