הריון בגיל 40
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
א. אני בת 40. יש לי ברוך ה' הרבה ילדים אבל אני מאד רוצה עוד אחד . ( יכול להיות שיש כאלה שלא יבינו זאת אבל זה ממלא את החיים שלי בשמחה לא רגילה.במיוחד האחרון גרם לי שמחה מיוחדת).בתור מורה לביולוגיה אני מודעת מאד לסיכונים ולכן אני מאד מאד מתלבטת.קראתי את הכתבה ובכל זאת? ב. לפני כ -9 חודשים היתה לי הפלה ומאז אינני מצליחה להכנס להריון. בדרך כלל לא היו לי בעיות להכנס להריון.האם יתכן שהגרידא גרמה לי משהו לדופן הרחם?
לקריאה נוספת והעמקה
אתי שלום, פני להתייעצות רפואית. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה