כאבי השתרשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה הם כאבי השתרשות? מתי הם מופיעים? האם הם כמו כאבי מחזור וכמה זמן הם ממשיכים? כמה זמן מרגע ההתעברות ניתן לדעת באופן אמין אם נקלט ההריון מבחינת בדיקה ביתי? תודה
אני לא מומחית אבל יודעת שרוב הזמן אחרי איחור של יומיים במחזור כבר רואים ואם לא תנסי אחרי שלושה ימים שוב בהצלחה
ויוי שלום, השתרשות הכוונה לביצית המופרית שכבר החלה להתחלק ולהתמיין וכעת משתרשת ברחם (במקום בו השתרשה שם יהיה מיקום השליה), לגבי הכאבים מאוד אינדיבידואלי- לעיתים מתלווה דימום יש כאלה שמתארות כאב ואחרות לא מרגישות כלום. בדיקה בייתית כיום - יומיים לאחר תאריך הווסת המצופה. ב-ה-צ-ל-חה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה