שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני צריכה לקבל מחזור כל יום (או שאני בהריון) ואני לא מרגישה כלום. האם בהכרח כשבהריון אמורים להרגיש תופעות של מחזור רק בלי לקבל את המחזור או שיכול להיות שאני בהריון ואני לא מרגישה כלום.... אבל כלום... לא כאב בשדיים ולא דקירות בבטן ולא תופעות של מחזור. תודה
גלית, הכל יכול להיות. כשתהיי באחור, תעשי בדיקות ושיהיה לך בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
גלית שלום, כ"כ אינדיבידואלי וכ"כ אי אפשר להכליל.... יכול להיות שהמחזור עוד יופיע ויכול להיות (אמן ואמן!!:)) שיש הריון. רק סבלנות ....(שלא תמיד יש) בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה