אומגה 3
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מתכננת להיכנס להריון בעוד כחודש-חודשיים. המליצו לי לקחת סוג זה של כדור, אך אמרו לי שלפני הריון (או במהלכו) מומלץ לקחת כדורים ללא EPA. האם זה כך? (הכדורים שאני ראיתי כן מכילים רכיב זה). שאלה נוספת - האם יש סיכון בחודש-חודשייםהראשונים של ההריון לטוס (טיסה של בערך 10 שעות?) תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
לילך שלום, למיטב ידיעתי אין בעיה ואפילו רצוי לקחת אומגה 3 בהריון, לגבי מינונים התייעצי עם רופאך. לגבי טיסה אין מניעה בהריון תקין לטוס, הבעיה היחידה שמשבוע מסויים אינך מבוטחת- זה הכל... טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה