מי עברה דיקור סיני ונכנסה להריון

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - תמיכה

10/06/2006 | 15:25 | מאת: ע

רוצה חוות דעת תודה

11/06/2006 | 23:52 | מאת: מימי

ע' שלום רב! טיפול ברפואה סינית בבעיות פוריות הינו תחום ענק! (אני במקרה במקצוע), כאשר תגיעי למטפל/ת הוא/היא יאבחנו אותך ואת הסיבה ה"סינית" שבגללה יש קושי להרות. הטיפול ברפואה סינית בתחום זה בפרט כולל בד"כ פורמולות צמחים אותם ירכיב לך המטפל באופן אישי לפי אבחנתך.יש מטפל בעל שם ידוע בתחום שברזומה שלו הצלחות לא מעטות... אולי שמעת עליו: אייל פוליטי והוא יושב בצפת. כמו כן ישנם מטפלים איכותיים ביותר גם באיזור המרכז: מוטקה אילון ועוד. השורה התחתונה היא שאפילו רפואה סינית לא תעזור למי שאין לה רחם אבל בכל הקשור לניסיון התעברות אצל מי שהרפואה המערבית כשלה בלמצוא אצלה בעיה (מה שנקרא ב.מ.פ.) הרפואה הסינית אכן נותנת תשובה ברוב המקרים! וסיפורי ההצלחה הם אין סופיים! בהצלחה!

14/06/2006 | 16:07 | מאת: מימי

לדעתי חבל על הכסף.עדיין לא שמעתי שמדיקור סיני ניכנסו בנות להריון. לא פוסלת כמובן אןלי שווה לנסות.

מנהל פורום הריון ולידה - תמיכה