דימום בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בתחילת השבוע השישי להריון. אתמול עשו לי אולטרסאונד כדי לברר בדיוק באיזה שבוע אני כי לא הייתי בטוחה. בערב אחרי הבדיקה ראיתי כי היה לי דימום קל. בבוקר היה לי שוב דימום קל מאוד. האם זה אומר כי יש בעיה עם ההריון או שמא זה קשור לבדיקה? אשמח לקבל תשובות. תודה, דנה.
לקריאה נוספת והעמקה
דנה שלום, קשה לדעת מה מקור הדימום, יכול להיות בעקבות הבדיקה, יכול להיות דימום שמאפיין את תחילת ההריון שמקורו בהתרשות הביצית המופרית בדפנות הרחם ויכול גם להיות סימן לא טוב. אני ממליצה לגשת לבדיקה רפואית. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה