שאלת אפידורל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לפני ההריון היתי סובלת מכאבי גב ממאמץ, בנקיון והתכופפות בשינה לפעמים וזה היה עובר אחרי יום יומיים. לפני שנתיים עשיתי צילום בקופת חולים ולא מצאו כלום אמרו לי שזה כנראה כאבי שרירים. אני לא יודעת אם לקחת אפידורל בלידה אני מתלבטת כי אני מפחדת שזה יפגע לי בגב ויעשה בעיות.
אפשר ללדת גם בלי אפידורל, בלידה טבעית. עם מיילדת טובה וסבלנית ניתן לעשות זאת. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
מור, כדאי שתתייעצי עם הרופא שאצלו את עושה מעקב הריון. במידה והוא יראה צורך להתייעץ עם מומחה נוסף, אני מאמינה שתקבלי הדרכה ממנו. בהצלחה!
למור שלום ..אלה שאומרים שאחרי לידה יש כאבי גב או שסובלים אחרי אפידורל סתם מבלבלים את המח.תיקחי אפידורל ולפי דעתי את תרגישי את ניפלאות הדבר הזה למה לך ליסבול כאבים וללדת לידה בכאבים איומים. מניסיוני אחרי שבשתי הלידות קיבלתי אפידורל אני ממליצה בחום.בהצלחה