בצקות ברגלים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן אני בשבוע 34 וסובלת מבצקות. רציתי לשאול אם למישהי יש עצה טובה להפחתת הגודש מעבר להרמת הרגלים (כי אני בשכיבה כמה שעות כל יום וזה לא ממש עוזר...) כמו כן הפחתתי את צריכת המלח מהתפריט היומי שלי אך עדין... אשמח לשמוע מכן! מימי.
האמת, שאין הרבה מה לעשות. אני מציעה לשים בלילה כרית מתחת לברכיים (ולא מתחת לכפות הרגליים). מה שבאמת נותר זה לנוח כמה שאפשר, לנעול כפכפים שלא ילחצו ופשוט להמתין ללידה. עם הלידה הכל ירד. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי