מתארגנת קבוצה לאיסוף דם טבורי פרטי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דרך חברת קריוסל ישראל בע"מ . כרגע אנחנו 3זוגות : אני ובעלי ,וזוג חברים שלנו וזוג חברים מקורס הכנה ללידה.כולנו ביום רביעי הקרוב יש לי פגישה עם נציג מהחברה שם אני מבררת את התשובות לכל השאלות שרק אפשר +עלויות , לאחר מחקר מעמיק והשוואה בין החברות השונות הקיימות בארץ. מי שמעונינת בפרטים ו/או להצטרף לקבוצה יכולה לכתוב לי למייל ,רק לציין בנושא המייל- "דם טבורי" .
הי לירון, בשביל לקבל דעה מאוזנת שווה לקרוא חומר באינטרנט /לשמוע הרצאות בנושא חשיבות חיתוך מאוחר של חבל הטבור. יחד עם ההרצאה בקריו סל(יש עוד חברות) תוכלו לקבל מידע מלא (יותר). בהצלחה ולידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה