מתכננת להרחיב את המשפחה בקרוב....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני חדשה כאן בפורום בחודש הקרוב אני עומדת להינשא לבחיר ליבי ולקראת המקווה חזרתי להשתמש בגלולות (מלאין). העניין הוא שכבר בירח דבש אנחנו רוצים להתחיל לנסות להיכנס להריון הבעיה היא שקראתי שלא מומלץ להיכנס להריון תוך כדי שימוש בגלולות או מיד לאחר הפסקת השימוש בהן. אשמח לקבל עזרה
היום רוב הרופאים מסכימים שאין צורך "להתנקות מגלולות לפני כניסה להריון". מספיק להפסיק את הגלולות לחכות מחזור אחד ואז להיכנס להריון.