נסיון להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני אמא לילד בן 4 ומנסה כבר כמה חודשים להכנס להריון המחזור שלי סדיר כל 27 - 28 יום ,מקיימים יחסים בזמן הרצוי ולא נקלט. החודש בפעם הראשונה המחזור הקדים לי בשבוע וגם היה מאוד מוזר גושי , והרבה פחות דימום. רציתי לדעת מה זה אומר ומתי בדיוק לקיים בשביל להקלט ?? הדימום (החמזור היה ב-18/5
שלום יפעת את צריכה לספור 14 יום ממוצע ימי הווסת שלך. אם את מקבלת כל 28 יום 28-14=14 . את סופרת 14 יום מתחילת הווסת וזהו יום הביוץ. עלייך לקיים יחסים כבר מהיום ה-10 לווסת ועד היום ה-20 לווסת יום כן ויום לא ככה אומרים שמכסים כל אפשרות. שיהיה בהצלחה. אילנה