כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 30 ויש לי בת בת שנתיים וחצי אני לוקחת חומצה פולית כבר חצי שנה במטרה להיכנס להריון. בתקופה זו קיבלתי אנטיביוטיקה (3 פעמים) בגלל זיהום שהיה לי יש לי ירידה בברזל המחזורים היו לא סדירים בחודש האחרון ניסיתי להיכנס להריון וקיבלתי פעמיים מחזור אני ממש מוטרדת שמא לא אצליח להרות. מה עליי לעשות? איך אני יכולה לדעת מתי הביוץ שלי? ניסיתי ערכות לבדיקת ביוץ ולא כל כך ידעתי מתי. (יש לציין שאני ללא גלולות כבר כמעט 10 חודשים) האם הגוף שלי עדיין עובר שיבוש? אשמח לתשובתך כמה שיותר מהר כדי שארגע.
אור שלום עזבי את בדיקות הביוץ ניקרות כ"כ ולא ממש אמינות ופשוט פני לרופא נשים שלך למעקב זקיקים. זו הדרך הבטוחה ביותר , היעילה ביותר והזולה ביותר. את לאחר 10 חודשים של ניסיון וללא הצלחה- זה בהחלט זמן מקובל ללכת לרופא ולספר על כך ולהתחיל מעקב זקיקים. שיהיה בצלחה. כל טוב אילנה.