מריחת שמנים-אילו וממתי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נאמר לי כי מומלץ למרוח שמנים משלב מסוים של ההריון בכל הגוף על מנת למנוע סימני מתיחה ועל מנת להרחיב את מקום הלידה העתידי= באילו שמנים מדובר? ממתי מומלץ להתחיל ומה מומלץ??
לקריאה נוספת והעמקה
איגית שלום, זה נושא מאוד רחב...:) לגבי הרחבת אזור יציאת התינוק מדובר על עיסוי פירנאום- ממליצה על שמן שקדים. לגבי הגוף שמן נבט חיטה הוא טוב מאוד.(לא כדאי להשתמש בו לעיסוי פירנאום הוא משמש מצע טוב לפטריות). מצרפת לך לינק מפורט http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3477/xCT/229 יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה