קר לי.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 8+5 וממש ממש קר לי. האם זה יכול להיות קשור לתפקוד של בלוטת התריס? בבדיקות שהוצאתי היום (התוצאות עדיין חלקיות) אבל באנדוקרינולוגיה ה TSH אצלי הוא 0.16 בעוד התווך הוא 0.35-5.5 . אשמח לדעת מה זה אומר. תודה.
פני לד"ר יובל בפורום הריון ולידה המקצועי, ו/או לד"ר איש שלום בפורום "בעיות הורמונליות ..." של מרכז רפואי רמב"ם. הריון קל ובריא
באופן כללי את הרבה מחוץ לנורמה, לפי הטווח שכתבת. אך אינני רופאה. רצוי לדבר הן עם הרופא המטפל והן עם הגיניקולוג, כי במקרה של תרופות לאיזון בלוטת המגן, יכול להיות שצריך לשנות את המינונים. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי