דחוף בבקשה!!!- נוצר לי בקע בבטן???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 27, ובשני מקרים (האחד בזמן התעטשות והשני בזמן בכי...) נוצר כאב חד מאוד וחזק מאוד מאוד באחד מצידי הבטן התחתונה. הכאב אמנם חלף אך נותרה תזכורת ממנו לעיתים קרובות. האם זהו בקע והאם זו תופעה נפוצה בזמן הריון???? אני מאוד חוששת מהדבר, מאחר ולאימי יש בקע בבטן עקב הריונות והיא סובלת ממנו מאוד. תודה אודליה
לקריאה נוספת והעמקה
אודליה שלום, מה שאת מתארת קורה להרבה נשים ולא בהכרח מדובר בבקע. סתם מעין כאב כזה כאילו "נתפס". בכל מקרה ורק ליתר ביטחון דווחי על כך לרופא המלווה בביקורך הבא. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה