סיכון בעבודת לילה בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לדעת האם קיים סיכון בעבודת לילה בזמן הריון? אני עובדת 3 משמרות לילה בשבוע (20:00-6:00).
מימי שלום, זו שאלה מעניינת. כמובן שעדיף להיות ערים בבוקר ולישון בלילה ועל אחת כמה וכמה בהריון שהשינה היא כ"כ חשובה וחיונית. לגבי נזק? קשה לי לאמר ולא יודעת אם מישהו יכול לתת תשובה חד משמעית או לאמוד משהו כזה. אני מבינה שזה לא משהו שתלוי ברצון/בבחירה שלך? אלו אילוצי העבודה, נכון?. אם ניתן בחודשי ההריון להיות רק במשמרות יום אז עדיף. נסי לבדוק מבחינת החוק מה הן זכויותייך. יש ארגון שנקרא ש.י.ל.(_שרות יעוץ לאזרח) אפשר להרים טלפון ולשאול אותם. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה