בדיקות הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאישתי נמיצאת בחודש החמישי להריונה השני, ובמהלך בדיקת דם נמצא כי יש לה חיידק מסוג GBS בנרתיק (החידק רדום). הרופא עדכן כי בעת הלידה עליה להיות תחת אנטיביוטיקה. האם יש טיפול מקדים שניתן לעשות כדי להימנע מהאנטיביוטיקה בלידה? מהם המשמעויות של החידק הזה? תודה
http://www.la-briut.org.il/article/?id=71f8f5ee17808675601600a046c7cff8 http://www.health-pages.co.il/forum/viewtopic.php?t=4354&sid=b937870bf277d413548732a27415386b http://nashim.sheba.co.il/102/137.htm