הרפס שפתיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני בהריון בשבוע 24 (כמעט). ברצוני לברר באם מותר לקבל כדורים של פצעי הרפס לשפתיים. אחי מתחתן בעוד כשבוע, כאשר כל השפה העליונה שלי נגועה בהרפס. בעבר עזרו לי מאוד הכדורים, אך כעת אינני יודעת מה לעשות. אנא עזרו לי למצוא את התשובה באם מותר.
יש משחה (ללא מרשם) בשם זובירקס. תשאלי בבית מרקחת. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
היי רוית, בהמשך לתשובה שקיבלת... זובירקס היא משחה מעולה. ביום יומיים הראשוניים תמרחי כל 3-4 שעות ואח"כ פעמיים-שלוש ביום, היא עוזרת פלאים. רק תדאגי שיהיה לך וזלין או בליסטיקס לאזור הנגוע, כי אחרי יומיים הפצע מאוד מתייבש וזה קצת מציק. מיכי