מה עוזר לבצקות בקרסוליים?

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - תמיכה

11/05/2006 | 12:14 | מאת: מימי

שלום לכולן! אני כרגע בשבוע 31 ומשבוע שעבר שמתי לב לנפיחות ובצקתיות בקרסוליים. אין כאבים חס וחיליה אבל אשמח לשמוע איך ניתן לצמצם את התופעה. תודה על תשובתכן!

11/05/2006 | 14:49 | מאת: שירה

ראשית, בדקי שחס וחלילה לחץ הדם שלך לא גבוה. כי בצקות לעיתים הם סמן לרעלת. דרכים להקל: שימי את הרגליים בגיגית עם מים קרים. והרבי בהרמת רגליים למעלה. בהצלחה

11/05/2006 | 15:04 | מאת: גורו

סקס אנאלי

11/05/2006 | 18:30 | מאת: צביה רן

האמת, אין הרבה מה לעשות, חוץ מאשר לנוח, להרים רגליים, ובלילה, אם אפשר לשים כרית מתחת לברכיים, כך שגם הרגליים למעלה, ולחכות עד ללידה. תנוחה זו גם תתן מנוחה טובה לגב. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך ורייקי

מנהל פורום הריון ולידה - תמיכה