מה עוזר לבצקות בקרסוליים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן! אני כרגע בשבוע 31 ומשבוע שעבר שמתי לב לנפיחות ובצקתיות בקרסוליים. אין כאבים חס וחיליה אבל אשמח לשמוע איך ניתן לצמצם את התופעה. תודה על תשובתכן!
ראשית, בדקי שחס וחלילה לחץ הדם שלך לא גבוה. כי בצקות לעיתים הם סמן לרעלת. דרכים להקל: שימי את הרגליים בגיגית עם מים קרים. והרבי בהרמת רגליים למעלה. בהצלחה
סקס אנאלי
האמת, אין הרבה מה לעשות, חוץ מאשר לנוח, להרים רגליים, ובלילה, אם אפשר לשים כרית מתחת לברכיים, כך שגם הרגליים למעלה, ולחכות עד ללידה. תנוחה זו גם תתן מנוחה טובה לגב. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך ורייקי