לידת IUFD
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עברתי לידת IUFD בשבוע 37 ולא נמצאה הסיבה למה פשוט אמרו לי שזה מוות העריסה. שאלתי היא לגבי ההריון הבא במה יהיה שונה המשך הטיפול כלומר האם אני צריכה ביקורת יותר צמודה ( להופיע אצל הגניקולוג לאולטראסאונד ומוניטור לעיתים תקופות יותר) לפחות פעם בחודש? האם תהיה לי האפשרות לבחור איך אני ארצה ללדת בפעם הבאה (טיבעי / קיסרי) או שהרופאים מחליטים בשבילי? נאמר לי בבי"ח שאני אצטרך ללדת בשבוע 36 בגלל מה שקרה זה נכון (אני מקוה) ? תודה וסליחה על כמות השאלות אני ממש מבולבלת עברו רק חודשיים מהמקרה.
אוריאן שלום, אני מצטערת אבל לא כ"כ ברור לי... מוות בעריסה- כמו השם מדובר על מוות של תינוק ולא על עובר טרם לידתו. נסי להסביר בכדי שאנבה לענות. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה