אשתי בתחילת החודש הרביעי סובלת מכאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי בתחילת החודש הרביעי סובלת מכאבי גב ובבטן התחתונה 1. מה עושים 2. האם זה תקין / נורמלי אודה על עזרה דחופה
אם הכאבים חזקים מומלץ ללכת לרופא. חבל לקחת סיכונים מיותרים. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך ורייקי
אני חולקת על דברי שירה .. מקור של כאבים אי אפשר לאבחן באמצעות האינטרנט. בדיקת רופא תוכל לומר לכם אם לא נמצאה כל בעיה מיוחדת. מקווה שאכן הבדיקה תהיה תקינה.
אילן שלום, כאבי גב הם אופייניים להריון בגלל השינויים הגופניים המתחוללים- נוצר קימור גדול בגב. אני ממליצה על התעמלות או יוגה לנשים הרות. בנוגע לכאבי הבטן- יש לעיתים- אך אני ממליצה לפנות לרופא ולוודא רק ליתר ביטחון שהכל תקין. שבת שלום טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה