התייעצות למי מכן...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ברצוני לדעת האם בטא של 117 ופרוגסטרון 57.1 הינם תקינים שבועיים לאחר הביוץ ? תאריך הבדיקה 4/5 באיזה שבוע אני צריכה להיות על פי תוצאה זו ? אני רוצה לעשות בדיקה נוספת כדי לוודא שהבטא עולה כפי שצריך מתי כדאי ? בהפרש של שבוע מהבדיקה הראשונה זה בסדר ? בכמה צריך לעלות ?
הבטא תקינה לחלוטין. את בודקת על פי התאריך האחרון של הוסת, את צריה להיות בערך בסוף שבוע 3 תחילת רביעי. תסתכלי בספר המדריך הישראלי להריון ולידה מפורט בו כמה הבטא בעך לכל שבוע. כל יומים הבטא צריכה להכפיל את עצמה שכך כבר אחרי יומים מבדיקת הדם את יכולה לבדוק עם יש הכפלה ואחרי יומיים שוב. מקוה שעזרתי