חודש תשיעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בהריון ראשון , כבר משבוע 32 החלו צירים אך הם לא סדירים, בשבוע 34 היתה מחיקה של 30% ופתיחה של 1. בשבוע 37 ביקרתי אצל הרופא עדיין פתיחה של 1 ובמוניטור רואים צירים די חזקים אך לא סדירים (כל 3,5,10 דקות) . כעת אני בשבוע 38, לאחרונה החלו כאבים שלא הכרתי -לחץ חזק בנרתיק בדומה ללחץ חזק להשתין האם זה סוג של צירים או שזה בגלל הלחץ של ראש העובר? האם זה סימן לכך שהלידה קרבה? ושאלה נוספת האם אני יכולה לעשות משהו שיזרז את הלידה (לא ידעתי שחודש תשיעי כל כך מורת עצבים)
סקס טוב עשוי לזרז את הלידה. בהצלחה צביה רן מטפלת הוליסטית
צביה תודה על העצה, היום הייתי אצל הרופא ויש כבר פתיחה של 2 ס"מ