הריון ראשון...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בורה בנושא ולכן פונה בשאלות בסיסיות. 1.אם רוצים להיקלט להריון-מה התהליך? הפסקתי גלולות,קיבלתי מחזור אחד טבעי..האם עליי לקחת תרופות כלשהן או לקיים יחסי מין ולחכות להריון?? 2.מתי חל ביוץ? האם צריך להקפיד יותרעל יחסים בזמן הביוץ על מנת להיקלט? האם לאחר כל קיום יחסי מין צריך לבדוק בערכה ביתית כניסה להריון אחרת איך יודעים? האם צריך לפנות לרופא בכל מקרה לביצוע טרום בדיקות??? ובקיצור מה התהליך. אנא הסבירו לי בפרוטרוט. תודה ושבת שלום.
מאד מומלץ לקנות ספר טוב בנושא. בנוסף, יש המון מאמרים באינטרנט.
שלום חיה, נסי לעיין במאמר זה של פרופ' זיידמן. תקבלי תשובה לשאלות רבות... - http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 בהצלחה, אהובה