את עזרתכן בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכן בנות ...הסיפור שלי הוא כזה הווסת האחרונה שלי הייתה ב-1 לאפריל וימיי הביוץ שלי לפי מחשבון ביוץ הם:ה-13 עד ה-16 לאפריל הווסת שלי מאוד סדיר כל 28 יום אז התמונה מצטיירת שב-29 לחודש עוד יממה אני אמורה לקבל ווסת (חלילה) יש לי כאביי גב תחתון ובדרך כלל יום הווסת שלי מקדים ביום אחד ובעצם הפעם הוא לא הגיע שאלתי היא כזו האם יתכן שכאביי הריון דומים לכאביי מחזור ? ומתי כדאי לי לבצע בדיקת הריון תודה לכן בנות ושבת שלום
הכי פשוט לבדוק בערכת הריון ביתית. בהצלחה