חשש מפגיעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בשבוע ה-30 ואתמול נסעתי באוטובוס כאשר במסלול שלו היו פסי האטה רבים. בעקבות נסיעתו המהירה האוטובוס קפץ וכמובן הקפיץ אותי. הרגשתי לחצים חזקים בבטן שעד עכשיו דיי נמשכים. היכולה נסיעה כזו להזיק לי?
לחוצה יקרה שלום, קודם כל לחץ נפשי לא טוב לתינוק אז חשוב להרגע :))) דבר שני תינוקך שוחה בתוך מי שפיר ומוגן מפני טלטלות. גם עוברים שהאם חו"ח עוברת תאונה לרוב אינם מושפעים מכך. לגבי הכאבים יכול להיות שאלה צירי בריקסטון- האם את שותה מספיק, האם היית בחרדה, האם הם חולפים במנוחה? אני מציעה שתגשי לבדיקה רק כדי לוודא שהכל בסדר. תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה