אני אחרי ivf ולחוצה מתוצאת ב הדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקת דם ביום ה 12 שלאחר ההחזרה והתוצאה הראתה 76 ביום ה 14 התוצאה הראתה 119 האם זה אומר שאין הריון ? ומה הם הסיכויים לכך שיש הריון? האם יש משהו שביכולתי לתרום או שהדבר אינו בידי יותר? אשמח לתשובה אני נורא לחוצה. תודה מראש אריאל
אני לא יכולה להגיד לך לגבי המקרה שלך, כי כל מקרה לגופו והלוואי וזה הריון תקין אצלי בכל הבדיקות בטא, הבטא לא הוכפלה פי 2 אלא פי 1.8 ו- 1.7. היה חשש בהתחלה להריון אבל החשש הזה נמוג כשהיה כבר דופק לעובר. לא נראה לי שיש משהו שאת יכולה לעשות, ואני כולי תקווה בשבילך שההריון הזה ימשיך.