מה אומרות תוצאות של הבטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
HCG-B Quantitative (B) שלי יצא 403 אני באיחור של 4 ימים האם זה היריון? ועוד שאלה מסקרנת, האם ככל שהערכים גבוהים יותר אז יש יסיכוי ליותר מס' עוברים?
זה אומר שאת בהריון -מזל טוב ! בעיקרון ,במכבי למשל אם הבטא היא יותר מ-1000 ,לא כותבים מספר אלא רק חיובי ואם זה פחות ,אז מציינים מספר -בכל אופן ,זה הריון בוודאות וזה מספר הגיוני אחרי 4 ימי איחור ,פשוט זה הריון צעיר שגילית ממש בתחילתו ,אז לא להסס. יש רופאים שחוזרים על בדיקת בטא שוב אחרי 2-3 ,כדי לראות שמס' הבטא מוכפל וזו אינדיקציה שההריון מתפתח באופן תקין ויש כאלה שמוותרים על זה,כי זה לא קריטי כ"כ. בקיצור,בהצלחה ובשעה טובה !