ספורט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת השבוע החמישי להריון. אני רוצה להצטרף לחוג אירובי (אמרו לי שהוא קשה) והרופא שלי אמר שאין שום בעיה לעשות ספורט בהריון. באתר ראיתי שכתוב לא להתאמץ מדי. רציתי בבקשה לקבל חוות דעת נוספת. (לא עסקתי בצורה מסודרת בפעילות ספורטיבית עד עכשיו).
שלום ריטה, מנסיוני ולדעתי, אם עשית עד היום פעילות גופנית מכל סוג שהוא, אפשר ורצוי להמשיך, אך להתחיל בפעילות אירובית עכשיו, לא הייתי ממליצה, כי הגוף "לא מכיר" את הפעילות והמאמץ היה רב מדי ועלול לתסכל. הייתי ממליצה על משהו יותר מתון, אפילו צעידה קבועה. בהצלחה בהמשך צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
ריטה שלום, נהדר הרצון להתעמל בהריון, אך, אני מסכימה לחלוטין עם צביה. ממליצה בחום להרשם להתעמלות לנשים הרות(יש בסטודיו C ודומיו) או ליוגה לנשים הרות. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה