סיכון ל D.S
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אחת מבנות משפחתי בהריון ובבדיקת חלבון עוברי אחת התשובות שהתקבלה: בגלל חלבון גבוה וסיכון מוגבר ל D.S מומלץ על בדיקת מי שפיר. שאלתי היא מה זה D.S? האם הכוונה לתסמונת מסויימת? גן פגום? מקווה לתשובה מהירה. בברכה תמי
תמי, זה יכול להיות תסמונת מסויימת מכיון שהאות S יכולה להיות קיצור של syndrome שזו תסמונת. מכיוון שיתכן שיש כאן יותר מאפשרות אחת, כדאי שתשאלי את ד"ר יובל יפת בפורום הריון ולידה המקצועי, או עדיף שתשאלו את הרופא שרשם את ההמלצה. חיפאית
לחיפאית שלום, בדרך כלל לכל פורום יש רופא האחראי על הפורום. סליחה שאני שואלת, מה הרקע המדעי שלך לתגובה שלך אלי. התשובה שלך והשם שהצגת עצמך מעידה שאינך רופאה. אני ציפיתי שיענה לי אחד הרופאים. מקווה שלא נפגעת ממני. ועדיין אני מחכה לתשובה יותר מלאה. בברכה תמי