הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , הפסקתי לקחת גלולות למניעת הריון לפני כחצי שנה בכדי להרות. מאז הגיע המחזור פעמיים בלבד ( כל חודשיים וחצי ) . שאלותי הן : האם יש קשר בין התקופה הארוכה שצרכתי גלולות לבין השיבוש בזמני המחזור ? האם כדאי לפנות לייעוץ עם רופא נשים או לחכות עוד קצת זמן ? כמה זמן כדאי לחכות עד שפונים לעזרה מקצועית? תודה מראש .
פני לפורום דימומים גינקולוגים בלתי סדירים ורפואת נשים, תמצאי אותו ברשימת הפורומים . כדאי גם שתרימי טלפון לגינקולוג שלך, ותתייעצי עמו האם לבוא ולברר או לחכות.