מביך אבל מבקשת תגובה מהירה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול גיליתי בפי הטבעת באופן פתאומי איזושהיא נפיחות בגודל 1 ס"מ בערך מציק במיוחד , לא מפריע לי אבל דיי מציק. מה זה????????? למען השם...אני בהיריון 3 בחודש חמישי. היום הנפיחות פחתה אבל עדיין קיימת. אין לי דימומים ואין לי מושג אם זה טחורים. נא עזרה מיידית. מה עושים??? אודה לתשובה מהירה. מירב
אין מה להתבייש. אם זהו טחור, אז זה נפוץ מאד. כדי לוודא זאת אפשר להיבדק אצל רופאת המשפחה. טחורים לא תמיד מדממים, לעיתים סתם מציקים, גורמים לגרד או לכאב. תירגעי וליתר בטחון תיבדקי חיפאית