מחיקה ופתיחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שבוע 32+5 אושפזתי בבי"ח בגלל כאבי בטן (כנראה צירים) למרות שלא ראו אותם במוניטור. היה לי פיחה של 1 אצבע ומחיקה של 70% ואחרי שבוע כששוחררתי היה לי פתיחה של 2 אצבע ומחיקה של 30%. אני לוקחת תרופה בשם פרסולט 6 פעמים ביום כדי לעצור ציררם. מה הסיכוי שאני אלד בשבוע 40+ או יותר מוקדם. והאם זה מסוכן ללכת עם פתיחה של 2 ? ואיך אני אוכל לדעת אם יש עוד פתיחה ??? כלומר - יכול להיות פתיחה של 3 או 4 אצבעות ואין לי צירים בכלל ? בבקשה עזרתכם שוש
שוש שלום, אני מבינה שאת בשמירת הריון? חשוב לקיימה במלואה ולנסות "לסחוב" כמה שיותר את ההריון. קשה לי לתת כאן סיכוי/סיכון- אי אפשר לחזות. לא מסוכן להיות בפתיחה של 2- יש נשים רבות שאינן מודעות לכך שהן "מסתובבות" עם פתיחה. אני מאמינה שאת מלווה ע"י רופא- האם עידכנת את הרופא שמלווה את ההריון? חשוב מאוד! את בוודאי תגיעי לביקורת בבי"ח/אצל הרופא המטפל ויעקבו אחרי ההתקדמות של הפתיחה והמחיקה. תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה