שטיפה אינטימית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי רציתי לדעת אם מותר להשתמש בשטיפה אינטימית חיצונית בלבד אחרי לידה (גם אם יש תפרים) ? תודה
כאילו דא??? ברור שכן, שטיפה אינטימית = סבון... אפילו רצוי מאוד לשמור על היגיינה במקום התפרים בכדי למנוע זיהום ובלאגן... ובכדי לזרז את החלמת התפרים ממליצים המון אבל המון שטיפה במים פושרים.
ניקי שלום, מזל טוב! בהחלט כן- עדיפות לסבונים ללא ריח. בנוסף ממליצה על תכשיר תרסיס האלופירסט- על בסיס אלוורה - מחטה, מקרר ומרגיע את המקום ומקצר את זמן ההחלמה של התפרים. סופ"ש נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה