בבקשה התייחסו לשאלתי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני רוצה להיכנס להריון (הריון שני). עשיתי הפסקה עם הגלולות לפני חצי שנה בערך ועוד לא ניסיתי להיכנס להריון - זה התעכב מסיבות אחרות. המחזורים שלי הם 32, 33, 28, 30, 25. מה זה אומר מחזור של 25 - מה אני מבייצת ביום העשירי למחזור??? ומעבר לכך המחזור שלי החודש היה רק 3 ימים - האם יש קשר בין מספר ימי המחזור ומידת הפוריות שלי?
כינרת, אני לא טלי, אבל אנסה לעזור לך על סמך ידע אישי בלבד (אינני רופאה) - הביוץ מתרחש בדרך כלל, במחזור תקין, כ-14 יום לפני קבלת הווסת. לכן , אם המחזור הוא בן 25 יום, אז הביוץ מתרחש בערך ביום ה-11 למחזור. אבל אם אורך המחזורים משתנה, בהתאם לכך יום הביוץ משתנה. על פי מה שאני יודעת, דימום וויסתי של 3 ימים הינו בגדר הנורמה. אם את רוצה לקבל תשובה מוסמכת מרופא, תשאלי בפורום פריון האשה., ותתייעצי עם הרופא האישי שלך.