אני בהריון ומפחדת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בגיל 19 עשיתי הפלה עם כדורים היום אני בת 24 ולאא בעל (שוב) אני לא יודעת מה להחליט להפיל או לא??? אל יודעים מה הכי נכון?? הרי מדובר בהריון לא רצוי אך אפשר להיות שלמים האם זה שאני יעשה הפלה נוספת יורידו את סיכוי להיכנס להריון בעתיד??? תודה
אור יקרה, אני ממליצה שתשוחחי עם מטפל/ת מקצועי. אינני יכולה לספק לך תשובות לשאלה כל כך הרת גורל באמצעות הפורום. חשוב שתדברי עם בעל מקצוע- עובדת סוציאלית או פסיכולוגית או לפחות עם חברה טובה /בת משפחה שעל דעתה את סומכת. בהצלחה בכל אשר תחליטי טלי