חרדת יתר בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-19 להריוני ואני סובלת מחרדת יתר בהריון אשר מלווה בפחד פן יקרה משהו חס וחלילה לעובר לפחות פעם בשבוע אני צריכה לראות רופא אשר יגיד לי שהכול בסדר,ויעשה כמובן אולטראסנד,יש לי לחץ-דם בדר"כ 135 על 80 ברצוני לדעת האם ניתן לעזור לי על מנת לצאת ממצב זה? האם ניתן לקחת כדורי הרגעה כגון :קלנרבין רגיעון וכו בתודה מראש
ש.ג. שלום, קודם כל אינני רופאה כך שאיני יכולה להמליץ על תרופות, אך עדיף להימנע מתרופות להרגעה/חרדה וכו' במהלך ההריון. מעבר לכך כן הייתי ממליצה על טיפול בשיחה- ללכת לפסיכולוג/ית ולדבר על הדברים(אפשר גם דרך קופ"ח). חשוב לבדוק מה מקור החרדה ולוודא שהחרדה לא תמשיך איתך להורות! חשוב שתדעי שאינך יחידה ויש עוד נשים המרגישות חרדה- נסי להעסיק את עצמך בדברים חיוביים שיסיחו את דעתך. יש כאן בדוקטורס פורום שכן- "פורום חרדות מהריון ולידה"- מומלץ! תרגישי טוב אנחנו כאן בשבילך טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה