חישוב הביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת גלולות בערך 10 שנים ברציפות. ביום שבת האחרון לקחתי גלולה אחרונה, ובדר"כ אני מקבלת אחרי 3 ימים. רציתי לדעת האם חישוב הביוץ רלוונטי גם לגביי במחזור הראשון כלומר האם זה יהיה נכון לחשב את הביוץ בשיטה הידועה ואז לנסות ולהיכנס להריון או שהחישוב לא רלוונטי למחזור הראשון מכיוון שאיניו יודעת בדיוק מתי אבייץ?
כדי לקבל תשובה מקצועית כדאי שתשאלי באחד הפורומים שבהם עונים גינקולוגים (רפואת נשים, פריון האשה..) עד כמה שאני יודעת, ואני לא רופאה- אין תשובה חד משמעית לשאלתך. זה תלוי בין היתר בשאלה אם המחזור שלך היה סדיר מאד גם לפני נטילת הגלולות, וזה תלוי גם באם יחזור להיות סדיר מיד לאחר הפסקת השימוש בגלולות, או שיקח קצת זמן לחזרתו למסלול סדיר...