בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנחנו מעוניינים להכנס להריון, הוסת האחרונה שלי הייתה ב14.2.06 והביוץ לפי החישובים ב28.2.06 היום(9.3.06) ערכתי בדיקת הריון וספירת דם נמצא כי ההריון שלילי וה- Neutrophils Neutrophils נמוך ( 33.8%) יש לי 2 שאלות: 1) האם ערכתי את בדיקת ההריון מוקדם מדי והאם יש טעם לנסות שוב? 2) האם יש קשר בין רמת ה Neutrophils לפוריות? תודה מראש
שלום, לאחר כמה ימים של איחור במחזור החודשי כבר ניתן לבדוק הריון, לא יודעת מה אורך המחזור החודשי, ז"א כל כמה זמן את מקבלת מחזור, אבל נראה לי מוקדם לבדיקת הריון. לגבי השאלה השניה- פני לפורום הרפואי. בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה