בדיקת העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צריכה לעשות מחר את הבדיקה - העמסת סוכר יש לי תור לבדיקה בשעה 8:00 בבוקר אז הבנתי שאני צריכה לשתות את הגועל הזה שעה לפני כך שזה יוצא בשעה 7:00 בבוקר שאלותיי: 1.איך אפשר לשתות את זה בדרך הכי פחות מגעילה כדי שאני לא אקיא את זה? 2.האם מותר לפני או אחרי שאני שותה את זה לאכול או לשתות משהו אחר או שאסור ולחכות רק אחרי הבדיקה? אודה לתשובות - הבדיקה שלי מחר בבוקר
לימור הי, את יכולה בשביל להקל על המתיקות הנוראית של סוכר הענבים שאת צריכה לשתות, פשוט לסחוט לימון בבית לפני שאת הולכת לבדיקה, ולהוסיף את מיץ הלימון לסוכר הענבים שאת צריכה לשתות. מנסיון של שני הריונות הטעם הנורא והמתוק של סוכר הענבים, יתחלף לטעם של כוס מיץ פטל. ותאמיני לי לא תרגישי תחושת בחילה אפילו לשניה אחת.