ג'קוזי בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מה והאם הבעיה עם ג'קוזי או אמבטיה חמה בהריון? (שליש ראשון?) האם לזמן קצר או תחת טמפרטורה מסוימת אין בעיה? (נוסעת לצימר רוצה לדעת מותר ואסור...) תודה!!!
עידית שלום, הבעייתיות הנה בחום המים- אין לשהות במים שחומם עולה על 39 מעלות, כיוון שגילו קשר בין חום גבוה להופעת מומים בעובר וכן לקשר להפלות. לכן, המלצתי היא לא להימנע מאמבטיות, רק לבדוק את טמפ' המים. מעבר לכך, חשוב תמיד אך יותר לא נעים בהריון- לוודא שהאמבטיה/הג'קוזי נקיים, לא כדאי להידבק באיזו פטריה וכד'.... תנוחו ותכייפו , רעיון מצויין לנוח לפני שיגיע העולל! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
תודה על המענה !