שבוע 36+5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום ביצעתי אולטרסאונד להערכת משקל מכיוון שיש לי סכרת הריונית ( יותר נכון טרום הריונית) מאוזנת על ידי דיאטה בלבד והמשקל יצא 3,330 ק"ג הרופא להריון בסיכון אמר שזה בסדר האם זה נכון? זנו הריון שני בלידה הראשונה ילדתי במשקל 3,600 ואני חוששת שלא יעשו לי קיסרי הפעם אם יהיה 4 ק"ג אשמח לקבל חוות דעת תודה
לי שלום, בשבועות הללו במידה והגוף מאוזן בד"כ יש עליה של 100-150 גר' בשבוע, ז"א שיש סיכוי שמשקלו של העובר יהיה קרוב ל 4 ק"ג, גם בהתחשב בעובדה שבד"כ יש עליה במשקל העובר בין הריון להריון- אך בד"כ מדובר בהפרש קל יותר וזה כמובן לא וודאי. לידת תינוק במשקל 4 ק"ג אינה מחייבת בהכרח ניתוח קיסרי. ערב טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה לידה